Jak odzyskaliśmy dla Klienta połowę ceny zakupu spółki – oszustwo przy sprzedaży podmiotu.
Z jakim wyzwaniem/problemem przyszedł Klient?
Nasz klient został oszukany przez osoby, od których kupował przedsiębiorstwo. Oszustwo polegało na przedstawieniu mu sfałszowanych danych finansowych, zgodnie z którymi firma osiągała wyższe przychody i wyższe zyski niż w rzeczywistości.
Jakie działania zaproponowaliśmy i przeprowadziliśmy?
Nasza praca doprowadziła do ujawnienia mechanizmu dokonywania oszustwa (generowania nieistniejących przychodów) oraz wskazała wszystkie miejsca, w których dane przedstawione naszemu klientowi były zmanipulowane. Dzięki pozyskanym przez nas dowodom oraz wsparciu w postępowaniu arbitrażowym – nasz klient odzyskał połowę z przekazanej sprzedającym ceny zakupu spółki.
Groundfrost
Privacy Overview

This website uses cookies to provide you with the best possible service. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognizing you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.